خانما پمپ درد چه قیمته؟؟؟

۹ پاسخ

بابا نمیخواد مسخره بازیه شیاف میزارن درد ندارید

اصلا خوب نیست ۳ تومن بود شیاف بهتره

اصلا فایده نداره، شیاف یا قرص دیفنوفناک بهتره

عالیهههه یعنی حتما بگیر بخدا من کوچکترین دردی نداشتم باوحود پمپ همچی عالی بود

٣/٨٠٠

قیمت زیادی نداره من استفاده کردم اصلا فایده ای نداره شیاف بهتره

من داشتم زیاد اثر نکرد واقعا همون شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ بهتر بود

۳۵۰۰هست

فکر کنم خود بیمارستان ها بذارند براتون احتیاج نباشه خودتون بگیرید .ولی قیمتش رو به منم بگید اگه متوجه شدید

سوال های مرتبط

مامان 💫نور زندگیم✨ مامان 💫نور زندگیم✨ ۶ ماهگی
مامان هادی💙🩵💙🩵 مامان هادی💙🩵💙🩵 ۴ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی
مامان گیلاسچه🍒 مامان گیلاسچه🍒 ۲ ماهگی