خانما پمپ درد چنده؟

۱۳ پاسخ

من تازه زایمان کردم سزارین بیمارستان خصوصی ۳ تومن بود ولی خیلی دردمو اروم کرد

فک کنم ۲ ملیون تا ۲ و۵۰۰

بستگی ب بیمارستانت داره...تندیس تهران گفت یک و پونصد...موقع تشکیل پرونده باید بگی ک پمپ دردمیخوای...بعدم آزاده و بیمه پولشو نمیده

من اردیبهشت زایمان زایمان کردم تو آرتا پرسیدم از پرستار چنده قیمت پمپ درد گفت دونیم هست آوردن به تخت بغلیم زدن دونیم گفتن برو حساب کن

من ۳وخرده ای دادم

بیمارستان آرتا من دیدم تو پیج اینستاشون ۸۰۰ بود

خصوصی ۴ بود

من خریدم۲م

بیمارستان خصوصی فکر کنم 500

برا من ک تاثیر نداشت

موقع زایمان من۱۷۰۰ بود۶ ماه پیش

طبیعی هستی یا سزارین

فک کنم ۲ تومن باشه

سوال های مرتبط

مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۵ ماهگی
مامان زیبای من مامان زیبای من ۳ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۲ ماهگی
مامان نی نی من مامان نی نی من هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یاسین و آرسین مامان یاسین و آرسین ۱۱ ماهگی
مامان بچه ها🩷💙🩵 مامان بچه ها🩷💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری