من تازه زایمان کردم سزارین بیمارستان خصوصی ۳ تومن بود ولی خیلی دردمو اروم کرد
فک کنم ۲ ملیون تا ۲ و۵۰۰
بستگی ب بیمارستانت داره...تندیس تهران گفت یک و پونصد...موقع تشکیل پرونده باید بگی ک پمپ دردمیخوای...بعدم آزاده و بیمه پولشو نمیده
من اردیبهشت زایمان زایمان کردم تو آرتا پرسیدم از پرستار چنده قیمت پمپ درد گفت دونیم هست آوردن به تخت بغلیم زدن دونیم گفتن برو حساب کن
من ۳وخرده ای دادم
بیمارستان آرتا من دیدم تو پیج اینستاشون ۸۰۰ بود
خصوصی ۴ بود
من خریدم۲م
بیمارستان خصوصی فکر کنم 500
برا من ک تاثیر نداشت
موقع زایمان من۱۷۰۰ بود۶ ماه پیش
طبیعی هستی یا سزارین
فک کنم ۲ تومن باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.