سر نی نی اولم کلی خرید کردم اصلاااااا استفاده نشد. ان شالله واسه دومی هیچی نمیخرم 😂😂 هر وقت چیزی لازم داشت براش میخریم والا
من که متناسب سن و ضروری هارو میخرم
مثلا از همین الان ظرف غذا و صندلی غذا و ... نمیگیرم میذارم وقتی خواست غذاخور بشه
من ضروریا رو میخرم. و بجای چرت پرتا طلا میخرم براشون
بستگی بخودت داره دیگ همه رو بخای بخری یا ن
بعضی چیزاش واقعا الکیه
۷۰ درصدش به درد نمیخوره
خیلیاشم مال الان نیست
ما هر وقت بچمون احتیاج داشت رفتیم بهترینشو خریدیم
مثلا ابخوری یکسالگی احتیاجه نه الان دندونگیر ۶ ماهگی
مسابقست مگه
من فقط ضروریا رو میخرم بقیش همه چسی و اداس
نه بیشترش ادا بازیه
نه ۷۰درصدش باور کن به درد نمیخورن
نه والا....ب این لیستاتوجه نکن واقعا خیییلیاشون نیازنیس
نصفش فککنم به کار نیاد اصلا
من کهاون همه نمیخرم
چنتا تیکه لازم و میخرم
کجا خوندی عزیزم ؟.من چیزایی که خریدم تو تاپیک نوشتم
نبابا من که نمیخرم فقط ضروری
کجا خوندی 🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.