۱۰ پاسخ

بهداشت پرونده داشته باشی برات مینویسه و اینکه همون بهداشتم بگیری ازمایش رایگان هست . جوابش ببر پیش دکتر خودت

اگر بگیرن هم آزاد برات حساب میشه

عزیزم من رفتم بهداشت برام نوشت
خود پایگاه بهداشت هم اون ازمایش رو گرفت رایگان همش
جوابشو هم رفتم ازشون گرفتم گذاشتم تو پروندم یا به دکترم نشون بدم

بدون نسخه ازاد برات پذیرش میکنن

فک نکنم لازم باشه حتما دکتر بنویسه از آزمایشگاه سوال بگیر

چرا میشه باید بگی گلوکز ۳مرحله ای

کدوم دکتر میری عزیزم

این نسخه من اگ میخای رو همین برو بده منم ۱۲دادم

تصویر

نسخه میخواد

آزمایشگاه بدون نسخه آزمایش نمیگیره

سوال های مرتبط