شریان رحمی رو چک میکنه ببین خونرسانی خوبه برای من انتی خوب نبود تو آنومالی چک کرد
بستگی داره من با آنومالی داپلر هم داشتم مثانه پر رفتم بعدش گفت برو سرویس دوباره بیا با مثانه خالی برای ادامه سونو
من فردا صبح دارم منشی بهم گفت چیز شیرین نخور نمیدونم چرا
نه معمولی قبلش چیز شیرین نخور ببر اونجا بپرس بعد بخور
ن دیگ بچه بزرگ شده
برای من گفتن خالی باشه
نه عزیزم به من که گفت مثانه خالی باشه .آبمیوه انبه هم خوبه شیرینش باعث میشه بچه تکون بخوره
ن نیاز نیس
ن عزيزم نيازي نيست فقط بستني قبل سونو بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.