۱۲ پاسخ

من فقط فیروز استفاده میکنم. چون. فقط از افراد معلول واسه کار و تولیدش استخدام میکنن
همیشه هم ازش راضیم

وسایل بهداشتیشو مامابیبی خریدم راضیم
روغنش بوی خوشی میده بقیه وسایلاش هم خیلی خوبن

روغنای طبیعی بگیر اینا پارافین داره .روغن بادام شیرین برا بچه خوبه

من فیروز استفاده میکنم راضی هستم

روغن بدن بچه فقط روغن بادام شیرین تمام

کلا مارک فیروز همه چیزش خوبه

منم فیروزه گرفتم

mama bby کلا کیفیت خوبی داره

من شنیدم فیروز خیلی خوبه

روغن‌بدن برا چی استفاده میشه من‌نخریدم نمیدونستم چرا باید بخرم

برا چرب کردن شکم و سینه هام و حتی صورتم

من فیروز برا خدم استفاده میکنم

سوال های مرتبط