مامانا از چند هفته
ترک رو شکمتون افتاد ؟؟؟؟

۵ پاسخ

مال منم همش ترک خورده ولی میگن از اول بارداری روغن زیتون چرب کنن ترک نمیخوره

از داروخونه.۴سال پیش حدود ۳۰۰تومن

ماه های اخر میوفته.‌من رون پام‌ حتی زودتر افتاد ولی از ماه ۶ ب بعد شکم و رون پا و سینه رو با روغن بادوم چرب میکردم و ترک نخورد

من اول بارداریم تا هفت ماه با روغن بایواویل چرب میکردم نزاشتم ترک بخوره.ماه ۷رفتیم مسافرت اونجا نتونستم بزنم موقع برگشت خیلی روی واژنم و شکمم میخارید منم همش میخاروندم.اومدم خونه نگاه کردم دیدم یه عالمه ترک خورده

بستگی به بدن خودت داره
من از ماه ۸ فقط رو پهلوام چندتا خط بود
اصلا شکمت نخارون با وازلین چربش کن

سوال های مرتبط

مامان جوجو علی مامان جوجو علی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فردین‌وتودلی😍 مامان فردین‌وتودلی😍 هفته سی‌وهفتم بارداری