مال منم همش ترک خورده ولی میگن از اول بارداری روغن زیتون چرب کنن ترک نمیخوره
از داروخونه.۴سال پیش حدود ۳۰۰تومن
ماه های اخر میوفته.من رون پام حتی زودتر افتاد ولی از ماه ۶ ب بعد شکم و رون پا و سینه رو با روغن بادوم چرب میکردم و ترک نخورد
من اول بارداریم تا هفت ماه با روغن بایواویل چرب میکردم نزاشتم ترک بخوره.ماه ۷رفتیم مسافرت اونجا نتونستم بزنم موقع برگشت خیلی روی واژنم و شکمم میخارید منم همش میخاروندم.اومدم خونه نگاه کردم دیدم یه عالمه ترک خورده
بستگی به بدن خودت داره
من از ماه ۸ فقط رو پهلوام چندتا خط بود
اصلا شکمت نخارون با وازلین چربش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.