سلام میگم بنظرتون طبیعیه بعضی روزا نینی کم تکون بخوره ؟

۳ پاسخ

اره جاش تنگ شده کمتر حرکت می‌کنه.ولی بعضی وقتها یه لگدی میزنه که کاملا متوجه میشی که اونجا یکی هست

سوال منم هست

روزی سه تا حرکت قوی داشته باشه اوکیه

سوال های مرتبط

مامان دِلا 🎀🤍 مامان دِلا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد