#پوشک
#شیرخشک
#بچه
#نی نی

تصویر
۴ پاسخ

چون نمیتونه ناراحتی و عصبانیتشو بروز بده خودشو میزنه بغلش کن تشویقش کن بهت بفهمونه ناراحتیشو

طبیعیه عزیزم
بخاطر اینکه نمیتونه حرفاشو‌کامل‌بزنه

اگه فک‌میکنی‌نیاز داره ببرش گفتار درمانی یا کلاسای کار‌درمانی

پسر من حرف میزد اما بخاژر مشکلای دیگه رفت کلاس کار درمانی الان‌دیگه ساکت‌نمیشه
کامل شعرارو میخونه و داستان‌میگع

از قدیم میگن بچه ک بزنه تو سر و صورتش نشونه این میخواد حرف بزنه
عادیع عزیزم همه بچه ها این پروسه رو یه روز گذروندن

پسر منم همینطوره

سوال های مرتبط

مامان 👑پسری👑 مامان 👑پسری👑 ۳ سالگی