ای جان .ببین ریشه غصه ت از کجاست و برو دکتر
بخاطر بچه ت برو روانپزشک حتما
منم همین طوری شدن ۲ ماه پشت سر هم استقطوس و بهار نارنج و به لیمو خوردم بهتر شدم از اعصاب هست ولی یک دکتر برو
عزیزم حتما فردا نوبت یه دکتر روانپزشک بگیر تو شهرتون دارو میده حتما بهتر میشی بعد اگه در توانت بود از نظر مالی روانشناس مراجعه کن که ریشه ی حالتو پیدا کنی و درمان ولی داروها خیلی خوبن حتما تاثیر داره توی حالت
عزیزم یه روانشناس خیلی خوب پیدا کن برو چند جلسه بعد میبینی چطور زندگیت تغییر میکنه نوشتی روانشناس برام چیکار میکنه مثل اینه که یکی بیماری قلبی داشته باشه بگه دکترقلب چیکار برام میکنه کمی اگاهیتو بالاتر ببر و به خاطر بچت تغییر رو شروع کن
خواهر شماره کارت میدی میخوام عیدی بدم ب عدنان جان
منم مثل توام تحت فشارم ولی صبر میکنم اما خیلی افکار بد میاد تو ذهنم از جمله خودکشی و و و.... یه وقتایی واقعا میگم نباشم هیچی نمیشه همه زندگی میکنن فقط من میرم زیر خاک و تمام شوهرا ک وفا ندارن ولی میگم بچم گناه داره تنها بمونه💔💔
عزیزم مشاوره برو انلاینم میشه بخاطر بچت
عزیزم تاپیکاتو خوندم افسردگی داری گل پسرت مگه چه مشکلی داره؟چه دارویی میخای؟
باید حتما بری دکتر روانپزشک خیلی جدی میگم ..... باید دارو بخوری لطفا سهل انگاری نکن تو الان فک کن مریضی که هرچه زودتر باید بری دکتر
همدردیم.
چقدر منم مثل توام
گلم بهتره بری روان پزشک
عزیزم شماره کارتتو میدی لطفا؟
عزیزم اول اینکه با خدا راز و نیاز کنید دوم اینکه برید پیش روانپزشک چون باید درمان شین ....هیچی توی این دنیا نیست ک درست نشه.... الان هم بهاره بیشتر برید بیرون هوا خوری
برو مشاور
روان پزشک مراجعه کن
بچت چ گاهی کرده ک بدون مادر، بزرگ بشه دورازجون
شاید بهتر باشه با روانپزشک مشورت بگیری
درگیر افسردگی هستی عزیزم.با مشاور حرف زدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.