۴ پاسخ

غسل نفاس نیت میکنی اول سر وگردن بچه بعد سمت راست و چپ

غسل نوزاد من دیدم مامانم بچه ارو ۳ بار با فاصله چند ثانیه میبره زیر دوش
برای خودتم اسم غسلش نفاس هست مثل همه غسلا

تا چهل روز غسلشو نریزین ولی خودت باید بریزی

نوزاد غسل نداره فقط خودت داری

سوال های مرتبط

مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان نویانم🩵🦫🦦 مامان نویانم🩵🦫🦦 ۱۰ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۴ ماهگی