نه به خاطر اینه که خونرسانی تو رحم زیاد شده برای همین بعضی وقتا شبیه نبض حس میشه عادیه گلم برای رشد جنین این خونرسانی لازمه
منم چن باری حس کردم ولی گفتم الان زوده برااین چیزا
نه عزیزم حداقل باید تا ۱۶ هفتگی صبر کنی تا چیزی حس کنی
الان همه بهت میپرن میگن قلب نینی تو نمیتونی حس کنی😂
ن خونرسانی هست ب این زودی از نینی چیزی حس نمیکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.