۲ پاسخ

بله من تقریبا سه ماه دارم شربت ترکیه ای شو به دختر میدم .
بخاطر بیش فعالی و یسری رفتاراش

برای چی؟ مگه ارامبخش و ضد استرس نیست؟واسه خوابم هست فکر کنم ولی مگه به بچه هم میدن؟

سوال های مرتبط