قطعا 57 کوفتی
شاید ۸۸
شاید ۹۸
شاید ۴۰۱
ولی دیگه خوب نمیشه بنظرم😭
بعد رفتن شهیدسلیمانی
آبان ۹۸
۸۷❤️🩹
...
ازکرونا
شهریور ۱۴۰۱
بدون شک از سال 57
از وقتی عقلم رسید دیگه خیلی چیزا رو باور نکردم و اعتقادی هم بهشون ندارم...
از سال 98 دیگه واقعا زندگی نکردیم😔
هر سال غمانگیز تر شد همه چیز...
به این میگن ادم؟؟؟؟من هیچ توهینی به این خانم نکردم ببینید چه حرفی زده
چرا پاک کردی پیام اخریتو مامان ژینو ....حالا فهمیدی شما و امثالت چقد ک ث ی ف هستید ...من به بچه ی تو توهینی کردم چقد شماها بد ذاتید
از وقتی بزرگ شدیم شانس خودمون شروعشم کرونا
یادم نمیاد تو زندگیم روزی بوده باشه که حالم خوب بوده
پس هرچی یادم میاد حالم بد بوده خودش
از سال ۹۸ بد شد و دی ۴۰۴ بدتررر💔
از 96 زلزله🥲
از سال۹۸ب بعد،فاجعه شد🙄
از۹۸زندگی نکردیم والله
ازاونجایی ک آمپول هاری زدن
ازکی دیگه حالمون خوب نمیشه چرا دلخوشی نداریم چراناامید شدیم وچراهای دیگه 🥺🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.