۱۲ پاسخ

من میدم عالیه وزن دهیش

من میدم خوبه وزن دهیش
فقط یه ۲هفته ایه بچم ۳روز یبار شکمش کارمیکنه نمیدونم مال شیرخشکه یا چی

خانوما من دخترم اولش که به دنیا اومد شیرم کم بود دهانش قدرت مکیدن زیاد نداشت (البته فکر کنم )به خاطر همین کنار شیر خودم شیر خشک هم دادم اما سعی کردم شیرم بیشتر بشه شیر خشک رو کنار بزارم اما الان که دوماهه شده هنوزم میل به مکیدن شیر خودم نداره چه کنم اذیتم واقعا؟ شیر خودم رو دوست نداره☹️ دلیلش چیه؟

منم از این میدم. خوبه

فقط واس تقویت سیستم ایمنی هست منم میدم وزن دهی خوب نداره ..... اپتامیل pdf میگن خیلی خوبه من پیدا نکردم

اره عالیه

سلام .من برای بچه اول و دومم هردو استفاده کردم خوبه بود از نظر وزن گیری

شیر خوبیه وزن دهی ام خوبه،البته اگر ب بچتون بسازه

من آپتامیل پرونوترا می‌دم خوبه. چقدر می‌خوره روزانه؟

من و دوستام همگی ازش برا بچه هامون استفاده میکنیم خوب بوده.. ولی الان وسرمو برده بودم دکتر میگفت میتونستی از شیر خشک با کیفیت تری استفاده کنی براش

من استفاده کردم چندان تپل نیمکنه بستگی داره ب بچه بیوفتع یانه

من استفاده نکردم گلم

سوال های مرتبط