من ی بار ضربش تو پهلواس. ی بار کنار ناف. ی بار تومثانه. معلوم نیی سفالیک یا بریچ. تو انومالی ک بریچ بود
من از اول بریچ بود
فقط یک ماه سفالیک شد
حرکاتش دقیقا داخل واژن و ضربه میزنه به مثانه واژنت هم سنگینه انگار وزنه وصله بهش
سر دلت هم که سرشه سفت میشه نمیتونی نفس بکشی
بچه جون مثانه رو با پدال گاز ترمز اشتباه گرفته...
ی جایی تو پهلو راستمه نمیدونم کجاشه ولی میزنه😆
هنوز خیلی وقت داری
احتمال داره بچرخه و بریچ بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.