شیرخشک گیگوز برای وزن دهی خوبه؟

۳ پاسخ

گیگوز خیلی شیر سبک و خوشمزه و خوبیه واقعا من راضی بودم کاش میتونستم بدم

سلام خوبی شیر اپتامیل دیگه نیست

من اپتامیل میدم راضیم

سوال های مرتبط

مامان جوجو کوچولو مامان جوجو کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۶ ماهگی
مامان 💖تیارا خانوم💖 مامان 💖تیارا خانوم💖 ۹ ماهگی
مامان فسقلی کوچولو🥰 مامان فسقلی کوچولو🥰 ۷ ماهگی
مامان ماهلین😘😘 مامان ماهلین😘😘 ۴ ماهگی