اوایل با صدا و بوی بدن میشناسن
سه چهار ماهگی مامان رو میشناسن و از شش ماهگی بابا رو
اره بابا. پسر منم از دوماهگی یه جوووری برای باباش میخنده، برای من نمیخنده اونجوری😁😁
نوزاد بغل پدر احساس آرامش بیشتری میکنه
یه جا خوندم به خاطر آروم بودن و استرسی نبودن مرداس
منم بچم قشنگ بغل باباش آروم البته اگه راهش ببره 😂
نمیدونم آخه هنوز شناخت از کسی نداره حتی مامانش البته چیزی که شنیدم برای همین تعجب میکنم نوزاد چطور بوی مادرش رو نمیشناسه
بله میشناسن
از شانس تو مثل اينكه شناخته خواهر🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.