همه وطنشونو دوست دارن مگه میشه کسی با کشورش مشکل داشته باشه اگرم کسی غر میزنه از دست دولته نه وطنش
من عاشق سرزمینم هستم حتی میخوام بعد جنگ یه انگشتر 150 میلیونی دارم بدم واسه کمک به ساخت کشورم من نمیتونم وط ن فروش باشم حتی اگه میلیارد ها دلار بهم بدن هرگز هرگز
منم اینجارو دوست دارم ها ولی گاهی دلم میخاد فرسنگ ها با اینجا فاصله داشتم🥲
اینجا خیلیا وطن فروش و طرف پ خ ل و ی هستن اصلان دلم نمیخواد بیام اینجا و حرف هاشونو بخونم😔متاسف میشم براشون
منم اینجوریم یه حس تعصب خیلی خاصی دارم نسبت به کشورم یکی هم یه چیزی میگه میخوام پ ا ر ه ش کنم
منم کشورمو دوس دارم ولی دولت رو اصلا اصلا اصلا
یه بار بورسیه شدم ولی نرفتم
یه بار ویزای استارتاپ گرفتم ولی نرفتم
بیزینسایی راه انداختم برای افراد کم بضاعت که کمکی بهشون بشه
تو شرکتا تا جایی که میشد پروژه های خیریه انجام میدادم
برای خودم و بچه جهیزیه و سیمونی و اینا نگرفتم که بتونم هزینه بچههایی که به سر پرستی گرفتیمو بدیم
و خیلی خیلی خیلی کارای دیگه…
من نه تنها کشورم و دوس داشتم بلکه همه تلاشمو کردم که بهتر بشه…
دوسدارم کساییکه بخاطر اختلاف عقیده به امثال من میگن خائن بگن چیکار کردن برا وطن
منم کشورمو دوست دارم الهی آرامش برگرده ب مردممون
منم عاشق وطنمم به خاطر همین اسم پسرم و کذاشتم دیار به معنی سرزمین وطن
ای خدا کاش زودتر ایران ازادو ابادو ببینیم
ما هم عاشق وطن زیبامونیم ولی مرده شور زنده مرده این نظامو و دولتو ببرن که خون مارو تو شیشه مرده
منم دوس دارم کشورمو ولی از لحاظ اعصاب ترجیح میدادم یه گوسفند تو سوییس باشم ولی یه انسان تو خاورمیاااانه نباشم😁
کشورمون رو دوست داریم هر اتفاقی ام براش بیوفته از نو میسازیمش
اخ اخنگو🥹🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.