۳ پاسخ

منم همینطور و برام سواله

اگه الان براش وقت نذاری پس کی میخوای بذاری؟ تایم طلاییش هست غافل نشو ازش

والادخترمن زمان بیداری همش نق میزنه،ساکت نیست اصلا که بخوای باهاش حرف بزنی

سوال های مرتبط