۳ پاسخ

تو اقدام تاخیر طبیعیه منم همینجوری بودم باید بری دکتر اکپول پروژسترون مینویسه میزنی پریود میشی قبلش ولی ی بیبی دیگ بزن محض احتیاط

منم از وقتی اقدام کردم زیر دلم درد می‌کنه الان سه ماهه

به نظرم یه بی بی دیگه بزن یا برو ازمایش

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان هفته بیستم بارداری
مادر دوقلوها مادر دوقلوها قصد بارداری