دکتر قطره و ماساژ مخصوص میده معمولا با ز میشه
ببر دکتر عمل میکنن پسر منم عمل کردن با میل زدن باز نشد الان میل تو چشمش هست سه ماه بمونه در. بیارن اردیبهشت باید ببرم در بیارن باز
دختر منم چند ماه اینطور بود یه قطره زدیم خوب شد
اسمشو پیدا کنم میفرستم
ببرش دکتر اگه خوب نشد عمل سرمایی میکنن
تو این سن مجرای اشکش استخونی شده حتما باید میل بزنی
ببر پیش پزشک
باید ماساژ بدی
اگر جواب نداد میل بزنی
باید ببریش دکتر، فک کنم عمل داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.