دوستان مشهدی ناخن کار خوب معرفی می کنید

۵ پاسخ

توی دیوار بزن نمونه کار هاشونم ببین .. اگ خوب بود ب دلت نشست برو .. شاید‌یکی یه نفر رو معرفی کنه ازنظر اون خوب عالی باشه .. از نظر شما خیلی معمولی یا کثیف شلوغ باشه کارش

فامیلش مسعودیان راد بود
خیلی انصافا کارش خوبه

ناخن کار من خیلی کارش خوبه اسمش مینا هست(فامیلشو حقیقتا یادم نیست الان) جاش تا پارسال توی حامد شمالی بود. خیلیییییی کارش خوبه

کدوم سمتی خب
من میرم تو بلوار توس

نمیدونم چرا هیچکی معرفی نمکنه من خیلی وقت دنبالشم😐

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ابولی و امیرعلی مامان ابولی و امیرعلی ۶ ماهگی