توی دیوار بزن نمونه کار هاشونم ببین .. اگ خوب بود ب دلت نشست برو .. شایدیکی یه نفر رو معرفی کنه ازنظر اون خوب عالی باشه .. از نظر شما خیلی معمولی یا کثیف شلوغ باشه کارش
فامیلش مسعودیان راد بود
خیلی انصافا کارش خوبه
ناخن کار من خیلی کارش خوبه اسمش مینا هست(فامیلشو حقیقتا یادم نیست الان) جاش تا پارسال توی حامد شمالی بود. خیلیییییی کارش خوبه
کدوم سمتی خب
من میرم تو بلوار توس
نمیدونم چرا هیچکی معرفی نمکنه من خیلی وقت دنبالشم😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.