بچه ها تو شیردهی میشه رفت لیزر؟؟؟

شیر خشک رفلاکس

۴ پاسخ

جواب نمیگیری خیلی...بخاطر هورمونا خیلی جوابدهیش پایینه ...ضرری برا بچه نداره ولی انگار پول میریزی زباله چون جواب نمیده

دکتر زنان بهم گفت تا ۲سال که بچه شیرمیدی هورمون هات بهم ریخته و جواب نمیگیری پولت الکی ریختی دور

ضرری که نداری ولی چون هورمون ها هنوز بهم ریخته اس بهتر بعد شش ماه بری که نتیجه بگیری

من تاحالا ندیدم بگن ضرر داره
ولی امروز دیذم یکی نوشته بود ضرر داره
ولی فک نکنم ضرری داشته باشه😕

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🐣🩵 مامان جوجه طلایی🐣🩵 ۱۵ ماهگی
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۴ ماهگی
مامان آیماه 🌙💞 مامان آیماه 🌙💞 ۴ ماهگی
مامان دوقلوها💑🏻👧🏻 مامان دوقلوها💑🏻👧🏻 ۵ ماهگی