جواب نمیگیری خیلی...بخاطر هورمونا خیلی جوابدهیش پایینه ...ضرری برا بچه نداره ولی انگار پول میریزی زباله چون جواب نمیده
دکتر زنان بهم گفت تا ۲سال که بچه شیرمیدی هورمون هات بهم ریخته و جواب نمیگیری پولت الکی ریختی دور
ضرری که نداری ولی چون هورمون ها هنوز بهم ریخته اس بهتر بعد شش ماه بری که نتیجه بگیری
من تاحالا ندیدم بگن ضرر داره
ولی امروز دیذم یکی نوشته بود ضرر داره
ولی فک نکنم ضرری داشته باشه😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.