تب دخترای من بیشتر از ۳۷ نشد ولی پادرد و بیقراری دارن. مثلا ما ۱۱ صبح زدیم تا ۶ عصر قشنگ بازی میکردن اوکی بودن یهو ۹ شب یه بساطی شد نتونستن راه برن گریه زاری و اینا. من ایبوپروفن میدادم. شبا شیاف. فقط دوروزه اذیتش. ولی برا تو یدونه بچس راحت تری . من خیلی اذیت شدم با اینکه خونه مامانم بودم. برو بزن دگ ایشالا تموم شه تا مدرسه دگ واکسن نداری😍😍😍
عزیزم اون همه که میگن سخته سخته سخت نیس فقط چون واسه ماهادوقلوِ باید کمک داشته باشیم من خونه مامانم موندم دخترم کلا بغل مامانم بودپسرم بغل خودم تبشونم با پاراکید اوکی بود فقط یکم پاشون درد میکنه همین نگران نباش ایشالا راحت میگذره❤️
خیلی اسونه.از شش ماهگی اسونتره
بچه های من خیلی اذیت شدن دو روز اسیرشون بودم تب داشتن و بدنشون گرم بود و پاهاشون رو نمی تونستن تکون بدن و همش کریه می کردن ۳ روز طول کشید تا خوب شدن و من اون سه روز هلاک شدم
من بچه ها رو یکی یکی بردم چون بیقرار میشن همش بغل میخوان از پادرد که نمیتونه راه بره من بروفن دادم که یه کم دردش کم شد و در کل دو روز هست و بعد خوب میشه و کوچولو در مقابل بیماری ها ایمن میشه
عزیزم من واکسنشو زدم.واکسن دست که هیچی سبکه.واکسن پا یکم سنگینه.ولی باید راه بره.تبش مثل واکسن های قبلی بود.هر ۴ ساعت با پاراکید کنترل میشد.
ولی پا درد باید بزاری راه بره. من بعد از واکسن بردمش دو ساعت راه رفت بازی کرد.اب و شیر وسطش میدادم.ناهار خورد یک ساعت خوابید. توی خواب اروم پاشو ماساژ میدادم.دست به قسمت واکسن نزن. پشت پا و اطراف ماساژ بده.خیلی اروم پاشو خم و راست کن.وقتی بیداره تشویقش کن راه بره. ماجراش اینجوریه وقتی یجا ثابت نگه دارن، انگار واکسن تو پا سفت میشه و درد میگیره.هربار که طولانی یجا مینشست بازی میکرد پاش سفت میشد. تشویقش میکردم پاشه بازیش میگرفتم.یکم لنگ میزد نق میزد.بعد بدو بدو میکرد.
برا من ک راحت گذشت و اصلا اذیت نشدن انشالا برا شما هم راحت بگذره
سلام
تا میتونی بعد از زدن واکسن بذار راه برم و بدو بدو کنن
سر تایم هم شربت استامینوفن رو بده
آریا خدا رو شکر اونقدر اذیت نشده بود سر واکسن ۱۸ ماهگی
افتضاااح
من مثل شما قبل واکسن آنقدر چیزای بد از واکسن هجدماهگی دیدم تو گهواره خیلی ترسیدم و حتا به سرم زده بود ک اصلا نزنمش تا اینکه تصمیم گرفتم یه مرهم بی حسی بزنم صبح قبل اینکه ببرمش میخاستم بزنم ولی روش نوشته بود عوارض نادرش ایست قلبیه
دیگه کلن بیخیال شدم استا رو دادم چسب زخم برداشتم و رفتم برخلاف همه واکسن های قبلی که تب میکرد و خیلی بیقراری میکرد این واکسن خدا رو شکر تب آنچنان نکرد و انقد باهم قدم زدیم و بازی کردیم که خیلی بهش فشار نیاورد البته دختر من خودش پرجنب و جوشه و اصلا جاش قرار نداره
ولی وقتی چسب زخم رو می دید پاشو محکم میگرفت و ماساژ میداد مشخص بود درد داره ولی چون مشغول بازی بود محلش نمیداد
به نظرتون کلا برا بچه نزنیم مشکلی پیش میاد؟
دلم نمیخاد واکسن ۱۸ ماهگیشو بزنم میگن بعدش بداخلاق و بی خواب میشه
به قدری برای من سبک بود هزار ماشاالله انگار اصلا واکسن نزده بودم
واکسن ۱۸ ماهگی پسر من افتصاح بود
منم دخترم فردا واکسن داره🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.