من بعد واکسن تا دو سه ساعت نخابوندمش وهمش باهاش راه میرفتم که واکسن یه جا نمونه وپخش بشه بعدم ک چهار ساعتی استا دادم
هر 4ساعت پاراکید دادم تا الان نه تب داشته ن درد. شب رو هنوز نمیدونم ایشالا سبک باشه. فقط موقع زدنش خیلی گریه کرد
من امروز زدم
اصلا استرس نگیر چون انقدر هم سخت نیست بچه ها متفاوت هستن
دختر من زدم خیلی سبک بود فقط کمپرس رو حتما بزار و استامینوفن رو سر ساعت بده دختر من بازی میکرد راحت میرفت اذیت نشد
فقط جای تزریقش یکم قرمز شده بود پایینش که رفتش
اصلا سخت نبود نه درد داشت پسرم نه تب کرد
نه اصلا انقدر ک میگن سخت نی گلم
قبلش دوبرابر وزنش استامینوفن بده
بعدشم ۴ ساعت ی بار
تبشم همش چک کن
بالاخره سه روز سخته بعذ بهتر مبشه
بازی باهاش کن و سرگرم درد پاش یکم زیاده
منم امروز باید واکسنشون میزدم نزدم هنوز ترس دارم
دختر من اصلا پاش درد نگرفت، عصرش اینقد بپر بپر کرد ،ولی نصفه شب تبش شدید شد، تا ۳ روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.