۴ پاسخ

شکم اول بودم
دکترم ۳۵ گرفت
بیمارستان دولتی با بیمه تامین ۳۷۰۰
دکتر بیهوشی هم ۲ تومن

خیلی خوبه الان من میخوام زایمان کنم دوبرابر شده

بیمارستان ۲۳
دستمزد دکتر ۱۵

شد۶۵

سوال های مرتبط