۷ پاسخ

باغذای کمکی از ۶ ماهگی چون تنظیم الکترولیتای بدنشا بهم میزنه

از ۶ماهگی

من از ۱۲ روزگی دادم بهش
دکترش گفت مجموعا ۱۰ سی سی تو یه ۲۴ ساعت آب بدم حتما

از وقتی که غذا بخوزن

شروع غذای کمکی

میگن از‌وقتی غذا خور بشن ولی من چند روزه روزی دو سه سی سی اب جوشیده سرد میدم بهش

من از ۴ ماهگی روزی ۲ قاشق میدادمش

سوال های مرتبط

مامان رادوین و رایمن مامان رادوین و رایمن ۱۱ ماهگی