۳ پاسخ

من استراحت مطلقم و بعضی روزا وه زیاد تو یه حالت میمونم زانواام درد میگیره شاید از اونه برا تو هم
سعی کن کم کم زانوهاتو خم و راست کنی تو طول روز

من یه وقتایی اینجوری میشم چیزیم کمبود ندارما،نمیدونم

منم همین طوری میشم کمبود منیزیم دارم

سوال های مرتبط