۲ پاسخ

اصلا به شکم بند ربطی نداره اون پوسته اگه زیاد کش اومده باشه یا چاق شده باشی جمع نمیشه هر چقدرم ام ببندی نمیشه

من سر اولی هیچی نبستم بعد ی مدت شکمم خودش تخت شد چون وزن خودمم کمه سریع شکمم جمع میشه ،اصلا شکم ندارم .هیچ کس باور نمیکرد سزارین شدم

سوال های مرتبط

مامان نویان🐣🩵🫧 مامان نویان🐣🩵🫧 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهلا مامان مهلا ۴ ماهگی