خانما شما از چندوقت بعد زایمان گن میبندین؟

۳ پاسخ

من طبیعی بودم از روز اول که رفتم خونه روزی چند ساعت شکم بند می بندم

طبیعی زود میبندن
سزارین یه هفته بعدش

من سزارین بودم همون روز که خواستم راه برم زدم یکم اولش درد داره ولی میرزه به بعدش

سوال های مرتبط