۲ پاسخ

دوماهش که بشه ۸۰ درصد خوب میشه

پسر من اوج اوجش ۲۰تاچهل روزگیش بود بد کمتر میشه شیر خودمو ک میدم غذای نفاخ نمیخورم خیلی بهترشده

سوال های مرتبط

مامان علیسان🥹❤️ مامان علیسان🥹❤️ هفته هشتم بارداری