مامانا سزارینی تا کی چرک خشکن خوردید؟؟

۹ پاسخ

من نمیخورم چون شیرم خشک میشه با بتادین ضدعفونی میکنم

ده تا بود دیگه

‌من ده روز خوردم هنوز احساس میکنم یکی از بخیه هام چرک داره میخام بخرم دوباره یه چند روز بخورم

معمولا ۱۰ روز میدن ولی من چون خوب نشدم الان یک ماهه دارم میخورم

ده روز

ده روز

تعداد قرص ها برای ده روز بود

تقریبا یه هفته

اها ممنون برای منم ده تا بود گفتم شاید دکتر کم داده بخرم بخورم
من باید بخیه امو دیروز میکشیدم تعطيل بود این دو روز باید فردا برم

سوال های مرتبط

مامان قلب خونه مامان قلب خونه روزهای ابتدایی تولد