۳ پاسخ

عزیزم استامینوفن پاراتل هر ۸ ساعت بده عالیه بخاطر اینک استامینوفن پاراکید فایده نمی‌ده ب بدنش صدرصد باید با این شربت پاراتل بیاد پایین اگ خدای نکرده خوب نشد بدون بدنش عفونت داره باید ببری دکتر پسر منم با پاراکید نیومد پایین دکترش پاراتل داد با این درجا خوب شد دوروز بدی دیگ تب اش برنمی‌گرده بهم گفت اگ خوب نشد ببرش بیمارستان دقیقا علاعم پسرمنم همین بود

37نیم یعنی شروع تب بهش بده. خدایی نکرده خوابت ببره تبش بره بالا

رو تایمش بده بهش من یکی دوبار دیدم خوبه گفتم ندم دو ساعت بعدش چنان تبی کرد میزدم تو سر خودم

سوال های مرتبط