۳ پاسخ

دکتر قبلیم بهم ۲۵ فروردین تاریخ داده بود دکتر جورابلو گفت زوده یک اردیبهشت بیا ،حالا ایشالا واسه منم خوب باشه

من نکردم هنوزم قرمزی ترکام هست 🥲

عزیزم ببخشید من دوباره مزاحمت شدم ،پیام دادم بهتون فکر کنم ندیدید،شما بیمارستان سینا زایمان کردید راضی بودید؟از دکتر جورابلو چطور؟خوب بود؟بعد سزارین درد داشتی ؟پمپ درد گرفتی یا نه؟سوالام زیاده منم میخوام برم سینا با دکتر جورابلو😄

سوال های مرتبط