۱۱ پاسخ

من پسرم زود بدنیا اومد با وزن ۲۱۰۰ چهارماه و هجده روزگی وزن کردم هفت کیلو بود

تو بهترین حالت میگن چهارماهگی دوبرابر وزن تولدش باشه ولی اگه کمتر هم بود موردی نداره تا ۶ ماهگی فرصت هست برای اینکه دوبرابر وزن تولدش بشه

ماهی هشتصد گرم یعنی باید ۳۲۰۰ اضافه کنه که میشه ۶۳۰۰
۶۱۰۰ خوبه چون ده روز اول گاهی کم میکنن و دوباره اضافه میکنن

پسر منم ۳۱۰۰ بود آخرین بار سه ماه ۱۰ روزش بود ۵۵۰۰ بود هنوز واسه چهار ماهگی نبردمش ولی میدونم زیاد وزن نگرفته چون شیر نمیخوره

۳۳۰۰تولد
۷۱۰۰سه ماهگی

6200 بهترین حالت ممکنه

عزیزم چهارماهگی باید دوبرابر وزن تولدش باشه نرمالترین حالت

بین ۶۷۰۰تا۷۱۰۰باشه خوبه چون باید ماهی۹۰۰گرم تا۱کیلو وزن اضاف کنه

دختر منم 3100به دنیا اومد
دکتر گفت باید6200باشه
ولی 5500بود 4ماهگی 🥲

۶۵۰۰باشه خوبه؟

پسر منم ۳۱۰۰ بدنیا اومد🥹

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها 🩵 مامان محمد طاها 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی👶🏻❤️ مامان امیرعلی👶🏻❤️ ۱ سالگی