من 10روزه اینجوری ام چند روز پیش نتونستم تحمل کنم رفتم بیمارستان معاینه تحریکی انجام دادن ولی هیچی به هیچی هنوز همون دردارو دارم ولی هر رو فاصلش کم تر میشه و منظم تر میشه قبلا اگه هر دو ساعت میگرفت الان رسیده به یک ساعت
منم دارم دکتر گفت طبیعیه
یکی مثل شما درد داره یکی مثل من که انگار نه انگار اگه همون تکون های بچه نباشه فکر میکنم کامله نیستم 🤦🤦🤦
برو فردا بنظرم ان اس تی بده،طبیعی نیست واسه الان
اگه دردت به مرور بیشتر شد برو زایشگاه نوار قلب بگیر
تو توار قلب انقباض اگه باشه نشون میده
اگه دردات منظم شد برو عزیزم موقع زایمانته دیگه مثلا ی هر پنج دقیقه یا ده دقیقه یبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.