دخترم شیر خشکی نیست واسه همین هز شش ماهگی آب و آب میوه که میدم بهش بلد نگه میداره اگرم از دستش بیوفته باز بر میداره میخوره
اره دخترمن خودش میگیره
آرہ خیلی وقتہ
ارع جدیدا یاد گرفته نگه میداره ولی وقتی خیلی خستس خابش میاد خودم میگرم براش
از ۸ ماهگی بله 😊
اره خداروشكر
اره البته تو شیشه شیرش اب بهش میدم ولی خوب میگیره
اره از پنج ماهگی
آره از سه چهار ماهگی خودش میگیره
اره از ۵ ماهگی یاد گرفت ولی خیلی وقتا دلم نمیاد خودم ولی خیلی وقتا هم میگیره
برای من میتونه گاهی هم نگه میداره اول تا آخر ولی کلا خانم تنبل من باید نگه دارم وگرنه از خیلی کوچیکتر بود نگه میداشت
نه اصلا
نه اصلا🥲😂
بعضی وقتا
نهههههه
چند ثانیه
بعضی وقتا اره بعضی وقتا خسته میشه قبول نمیکنه بگیرتش باید براش بگیرمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.