۶ پاسخ

منم معده درد گرفتم امشب

عزیزم منم اینجوری بودم هیچ دارو معده ای روم جواب نداد بستری شدم سونو دادم فهمیدن کیسه صفرامه سنگ داره بچه فشار اورده ملتهبش کرده درد گرفته

شربت منیزیم ام جی عالیه

فاموتیدین خوبه

فاموتیدین 20 مجازی . متم میخورردم

دکتر من لانزو و شربت منیزیم هیدروکسید داده چون هم صفرا رو‌عمل کردم هم در کل معدم حساسن

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩵🐣mahyar مامان 🩵🐣mahyar هفته سی‌ام بارداری