من اینو گرفتم
من اینو خریدم
من گن ساعت شنی دارم فک کنم به درد نخوره اره؟؟
خود بیمارستان برام بست و خیلی هم ساده است فک کن ی کش پهن اندازه شکمت ک دور شکم و کمرت پیچیده است 🙄
من تو اولی هم چیزی نبستم تو اینم
طبیعی هم زایمان کردم
خودش به مرور جمع شد
من هیچی نبستم شکمم خودش کوچیک شد ولی خواهرم شال بست کوچیک شدش
داروخانه برو بگو برا بعد زایمان میخوای بهت میدن من الان جایی هستم بخوام برات بفرستم ولی خیلی خوب بود
عزیزم سزارین شدی؟ خیلی درد داشتی؟ من رو کیان خیلی درد داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.