سیبزمینی میتونم بخورم یا اونم نفاخه؟

۷ پاسخ

من روزای اول همه چیز می‌خوردم نمیدونستم‌چی‌نفخ‌داره چی نداره گهواره بعدش نصب کردم ولی بچم‌تو کل این چهار و نیم ماه سر جمع دو سه بار بیشتر گریه نکرد برای چیزای نفاخ
الآنم همه چیز بخور بچه عادت کنه پشت سرش عرق نعنا بخور

ازروز اول همه چی خوردم

خوردی حتما بعدش عرق نعنا بخور نفخ غذا رو میگیره

من ک از روز اول میخورم
بخورم یا نخورم همونه
فقط بخاطر رفلاکسش یه سری چیزا نمیخورم

عزیزم دخترت بیدار شد ؟

من چن روزه بچم شیرخشکی شد همچی میخورم🥲هم ناراحتم هم خوشحالم

من خوردم شبش پیرمو در اورد

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام ۴ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۲ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی