۱۴ پاسخ

تنها چیزی که از میوه ها میخورم هندونه هست نفخ نداره ... چیزای نفاخ زردآلو . گیلاس خربزه خیار و...

من که همچی میخورم

من از همون اول میخوردم مش
کلی هم نبود

من همه چی میخورم

سردیه و نفاخ

من ک از اول خوردم عزیزدلم

مصلح هندونه
عسل
خرما هستن بااینابخور ان شاءالله هیچی نمیشه

هندونه برای شیرم خیلی خوبه شیرو زیاد میکنه

هندونه سرده
نفاخ نیست

والا من ک هی میخورم اتفاقا عصر هم خوردم جات خالی

مگه هندونه نفخ داره؟

هندونه نفاخ نیست

هندوانه شیر داره بخور

هندونههه هیچییی نداره من از روز اول زایمان تا ی هفته پیش بخدا ۲۴ساعته میخوردم

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان پرتقال🍊لیمو🍋 مامان پرتقال🍊لیمو🍋 ۱۱ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان رهام مامان رهام ۴ ماهگی