تنها چیزی که از میوه ها میخورم هندونه هست نفخ نداره ... چیزای نفاخ زردآلو . گیلاس خربزه خیار و...
من که همچی میخورم
من از همون اول میخوردم مش
کلی هم نبود
من همه چی میخورم
سردیه و نفاخ
من ک از اول خوردم عزیزدلم
مصلح هندونه
عسل
خرما هستن بااینابخور ان شاءالله هیچی نمیشه
هندونه برای شیرم خیلی خوبه شیرو زیاد میکنه
هندونه سرده
نفاخ نیست
والا من ک هی میخورم اتفاقا عصر هم خوردم جات خالی
مگه هندونه نفخ داره؟
هندونه نفاخ نیست
هندوانه شیر داره بخور
هندونههه هیچییی نداره من از روز اول زایمان تا ی هفته پیش بخدا ۲۴ساعته میخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.