۸ پاسخ

ما ک بودیم

دیگه نمیرم

من یه ۲۸ روز رفتم رمکان خونه جاری ام یه هفته ای میشه خومدم بندر

تا کی میشه نیومد
باید عادت کرد

منم میخوام برگردم
ولی مامانم اینا نمیذارن
خسته شدم دیگه

من اومدم بندر

تقریبا ساعت ۶ رسیدم
تا الان ک اروم بوده
من یه ماه اساس کشی کردم بخدا اینقدر بخاطر این جنگ درحال رفت و امدم هنوز کامل وسایلام جا به جا نشده

من اومدم بندر

سوال های مرتبط

مامان پرنسس من💖🍭 مامان پرنسس من💖🍭 ۲ سالگی