برای آزمایش شربت قند و تیرویید چند ساعت ناشتا بود؟؟

۶ پاسخ

۱۰ الی ۱۲ ساعت

۱۲ساعت من همه را بالااوردم

۱۰ساعت

۱۰ ساعت ن بیشتر ن کمتر
اگ کمتر باشه قند بالا نشون داده میشه-من اینجور شد
بیشتر از ۱۲ ساعتم نباید بشه چون قندت میفته دقیق نیس

12ساعت

منم چند روز پیش دادم آزمایشگاه گفت ۱۰ساعت

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد