راه رفتن سخته من وزنم بالا بود شکمم میوفتاد رو بخیه بخیه اذیتم میکرد ولی درکل برگردم عقب بازم سز میکنم با شیاف قابل تحمله
زایمان کلا بده من خودم سزارین بودم بنظرم بازم بهتر از طبیعی اما ۱روزه تموم میشه بهش خیلی فکر نکن هرچی بیشتر فکر کنی وحشتناکتر میشه
اولین راه رفتنونادیده بگیریم بقیش با شیاف کنترل میشه من اولین راه رفتن خیلییییی اذیتم کرد جوری که با هر قدم کلی گریه میکردم حالم بد میشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.