۴ پاسخ

اکسنشون آسونه دختر من فقط واکسن زدنی گریه کرد بعد اون ن تب کرد ن جای واکسن درد گرفت .من چکاب یک‌سالگی برا دخترم انجام دادم زیاد سخت نیست فقط خون گرفتنی کلییییییییی گریه کرد طفلک واسه ادرارشم خودت کیسه ادرار از داروخونه بگیر یه ۳ ۴تا اونا چسبشون محکمن کنده نمیشن آزمایشگاه ک کیسه ادرار میده به درد نمیخوره یکی دوتا خراب میشه ولی آخر سر میشه و دستت میاد چطوری استفاده کنی.واسه مدفوعم خودت باید دستت اومده باشه کی مدفوع می‌کنه تو خونه انجام بده ۱ساعته ببرین تحویل بدین .سعی کن مای بیبی رو برعکس ببندی که آب مدفوعش جذب مای بیبی نشه یا حواست باشه بلافاصله بعد مدفوع باز کن بریز تو ظرف مخصوصش

واکسن که راحته. چکاب هم دلبخواهی
ولی بچه های نارس حتمی هست

من والا راجب ازمایش چیزی نگفتن ولی خیلی خدادوشکر اسونه واکسنش یکی تو دست یکی پا

چکاپ نگرفتن و چیزیم نگفتن
واکسنشم خیلی راحت فقط همونجا یکم گریه کرد نه تب کرد ن اذیت

سوال های مرتبط