داغوووون
شوهر منم سیستم ماشین سی ملیون کرایه داغون
اره شوهر من کاسب ورشکست شدیم
شوهر من از جنگ کارش خوابیدههههه کلا تعطیل شده
من کار خودم لطمه دیده امیدوارم حقوقمو حداقل نصفه بدن
فکر کنم خیلی از کاسب و کارها لطمه دیده .ماهم خیلی شرایطمون خراب شده .مخصوصا که پابه ماه هستم
شوهر من کارش مربوط به ماشینه افسردگی گرفته همیشه تا اخر شب سر کار بود حالا فقط نصف روز میره اونم نه برای کار برای اینکه تو خونه نباشه 😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.