۳ پاسخ

وزنش خوبه ان شاالله مشکلی پیش نمیادمن دخترم۲۳۰۰بودتو۳۸هفته وسه روزبدون مشکل بدنیااومد

وزن بچه پایین هست خطرناکه مال من ۲۵۰۰ بود ۳۷ هفته و پنج روز ختم بارداری دادن گفتن امکان داره بیشتر بمونع مشکلی براش پیش بیاد شما ک ۴۰ هفته ای دیگه ازت گذشته حتما برو زایشگاه

وا برو‌ دیگه برا زایمان نگران وزن نباش همون دوهفته که نرفتی سونو وزن هرروزش وزن گرفته نگران نباش

سوال های مرتبط