وزنش خوبه ان شاالله مشکلی پیش نمیادمن دخترم۲۳۰۰بودتو۳۸هفته وسه روزبدون مشکل بدنیااومد
وزن بچه پایین هست خطرناکه مال من ۲۵۰۰ بود ۳۷ هفته و پنج روز ختم بارداری دادن گفتن امکان داره بیشتر بمونع مشکلی براش پیش بیاد شما ک ۴۰ هفته ای دیگه ازت گذشته حتما برو زایشگاه
وا برو دیگه برا زایمان نگران وزن نباش همون دوهفته که نرفتی سونو وزن هرروزش وزن گرفته نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.