طبیعیه چون گفته دو سانتی پیاده روی طولانی کن رابطه کن اگه میتونی کپسول گل مغربی هم میگن خوبه میتونی اونم بزار اسکات بزن دوش ابگرم بگیر تا ۳ و۴ سانت برسی بستری شی واسه خدت خوبه وگرنه اگه بری بگی بستریم کنین همش معاینه میکنه و امپول اینا میزنه انشالله به سلامتی زایمان کنی
فقط پله برو و راه برو
ممکنه اذیت بشی و خسته بشی اما ساعت های آخره
کم نیار کمک به بدنت تا راحت بشه کارت
بری بیمارستان هم فایده ندارهه باید روند زایمان طی بشه در هر صورت
برو بیمارستان بگو میخام بستری بشم
دردات دوباره با تمرین و ورزش شروع میشه🥰
سجده برو سر پا بشین که دهانه رحمت باز بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.