سلام اگر ازمایش قند ندیم چی میشه؟

۵ پاسخ

من آزمایش قند ندادم

حداقل قند دو ساعته و ناشتا بده همون قند معمولی

اگه خدای نکرده بالا باشه برای نی نی مشکلاتی بوجود میاره ک قابل جبران نیست

متوجه قند نمیشین و ممکنه اب دور جنین بالا بره یا دیابت بارداری بگیرین

ممکنه خدایی نکرده قندت بالا باشه یا مشکلات دیگه ک‌برا نی نی جالب نباشه

سوال های مرتبط

مامان Delnia ★Dian مامان Delnia ★Dian ۱ ماهگی
مامان دوقلو ها 💕 مامان دوقلو ها 💕 ۵ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۸ ماهگی